Traind in craca de copac

Traind in craca de copac,,,

Imagini pentru locuinta in copac

Imagini pentru locuinta in copac

Imagini pentru locuinta in copac

Traind in craca,de copac 
O,Amintire din padure 
Ce mi-am facut,mai rasfatat 
Intr-o vacanta,dupa mure,,,

Am prospectat,padurea explorativ 
In cautarea,fenomenului peiorativ 
Pentru reinitierea,genomului literar 
Pentru care mi-am consacrat,atat har,,,

Procesele de poleire si fotosinteza 
Au dat subconstientului,sublima consistenta 
Care au stabilit,corecta exprimare 
Traim galactic,cosmic ca pamanteasca,integrare,,,

Deci precocitatea Terrei,este vesnicia 
Cu noi cu tot,eterna fie prelungirea 
Vietii,cu a-l sau secret,de individualizare 
Propriu socialmente,fiind pentru fiecare,,,

In craca de copac,am innoptat 
Intr-un culcus din crengi stufoase 
Pe cer totul ca altadat,s-a repetat 
Stelele i-mi zambeau,feeric radioase,,,

O amintire vie,ca azi sau maine 
De ieri,de-alaltaieri,si chiar de-atunci 
Si-acum ca mangaiere,ce bine-mi vine 
Ce frunze ce copaci,ca niste vasnici drugi,,,

O amintire frumoasa,formula sanguina 
O noapte de senzatii,intr-un crac de tulpina 
Ca pasarea cerului,visand printre gene 
Cu pleopapele nude,fericite de ecosisteme,,,

Care in noaptea naturala,constituita 
I-mi trezea gena,cea mai primitiva 
Intima mandrie de sine,tresaltare cosmica 
Intr-un noiam,tratat de ecuatie,logica,,,


Imagini pentru locuinta in copac





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Gabriella

Gabriella    Atat de frageda,tinerete fara batranete  Gabriella,prima alerta,prima justete  Primul schimb de impresii...